somebody that i used to know

hej
förlåt om jag har inte bloggat på typ två dagar men har inte haft och och har inte haft internet på mobil...lördag va jag med danijel i linköping och chilla bilder kommer snart ;) igår va jag i hageby med micke och va där sen tog vi till eneby och träffa linn och va där runt 7 tiden gick jag hem till linn och åt hemma hos henne för hennes pappa grilla..mm va gott det va ;) idag vet jag inte vad jag ska göra men får se här kommer dagens outfit ;)

image description  på väg hem från linköping;)
image descriptionimage description
 va jag och danijel åt ;)

image description
 va jag köpte i linköping 4linne på cubs och en törja på cubs örhänge på jc och armband på cubs ;)
image descriptionimage description 
igår med micke på väg ditt ;)
här kommer dagens outfit----->

Kommentarer
Postat av: Ofelia

FINASTE DU !!!!<3<3<3<3 jag är din nya stalker ;***

2012-04-09 @ 19:46:05
URL: http://ofeliaaandersson.blogg.se/
Postat av: nick

Sorry jag råka next'a dig babe.

2012-04-10 @ 00:11:31
Postat av: chatroulettarn

langa din fb :D

2012-04-10 @ 02:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0