Ridin' solo

heej
vanka för en stund sen skulle va med en men han orka inte och moa skulle iväg ;) så vet inte vad jag ska göra kanske ringer linn och ser eller någon annan ;) men har inte gjort så mycke.. nu lyssnar jag på musik och chattar ;)
hade inte så mycke att göra när jag kom hem från moa så här kommer lite bilder på vad jag gjorte.......




vissa av mina vänner:
Romina - fett söt,snäll och någon man kan lita på, vi har många minne från sommarn 2011<3
Linn - fett fin, finns alltid för mig, mer som min syster än min kompis <3 och en man kan ha kul med<3
Moa- Fett nice, vi är ganska lika så fett kul och va med, någon som finns 24/7<3
Hanna V- fett bra kompis, gör alltid så man mår bättre <3 och är rolig <3;)
Fabbe- fett rolig och va med, <3
Becca- fett kul, rolig,snäll och saknar fett mycke <3 vet hur man gör en på bättre humör <3
Hanna Hf- fett snäll och mer som min syster <3 vi har kul när vi är<3 vi är ganska lika<3 och fett saknat,vi måste va när du kommer hem<3
Maja- fett snäll,söt du kanske är arg på mig men jag,saknar tiden vi hade när vi va bra vänner <3 hoppas vi kan va det igen <3

ja visa som är inte med på bild...
Emma- fett söt,snäll och fett kul och va med dig <3
Amanda - fett söt, bra på basket, fett fett rolig går inte ha tråkit när man är med dig <3
Alva- fett snäll, och rolig och bra på basket<3
Aji- vi är fett lika och vi har alltid kul när vi är och fett rolig och saknad <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0