Flytta

Hej
Idag har jag flyttat.. Vi har flyttat nästan allt ;) så har jätte ont i ryggen :/ just nu ligger jag i sängen och tar det lungt ska sova snart tror att jag ska gå duscha eller så gör jag det imorgon på morgonen ;) Fy fan det va någon full gubbe jag har sett två gånger idag första gång kom han till mig och prata och haffa två tjejer som sola och slog ner en så vissa ringde polisen :/ sen va han på spårvagnen när jag och johanna och Micke skulle hem kom han till oss och prata och sa att han har känt min syster i 15 år och sen träffa vi mamma och Krisse för dom gick för Krisse hade sin cykel när vi va på väg hem hållde han på haffa min mamma och min syster... Och Micke blev rädd så jag fick bära han hem... Han vågar inte ens gå sova.... Men här kommer par bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0